sobota, 23 marca 2013

Zaczynamy wyjaśnienie.

 

  • Proszę Was wszystkich nie umieszczajcie wpisów w mojej skrzynce prywatnej ,w sprawie zamieszczonej na moim blogu.Nie będę na nie odpisywał.Zajęłoby mi to zbyt dużo czasu, aby dyskutować na ten temat z każdym z osobna,co nie przynosi żadnego pożytku, ani rozwiązania sprawy.Nie służy również prawdzie.Jak zwykle i wszędzie wycisza się pokrzywdzonego strasząc go ,a usprawiedliwia krzywdzicieli.Niech każdy ma odwagę pisać w tej sprawie publicznie.Ja się tego nie wstydzę.Sprawa nabrała światła i dalej nie może być ukrywana.Rozwiązywanie tego problemu po kątach nic nie da,tym bardziej ,że każdy ma inne pokątne informacje,często fałszywe i dla mnie nieznane.Próbujecie się nawzajem wyczyszczać,winę zwalać wyłącznie na mojego brata Heńka,a mnie umoralniać?Nie wysilajcie się,bo na waszych moralnościch ja się wychowałem od dziecka, i powiem Wam szczerze ,że się bardzo mocno zawiodłem.Jesteście zdolni za miskę soczewicy sprzedać Najwyższe Błogosławieństwo.

    Postaram się upublicznić informacje jakie otrzymuję i wtedy zobaczycie jak one pracują nawzajem ze sobą i z całą prawdą.
    Jeden z Was mnie wysyła do sądu ,następny umoralnia odnośnie sądów, a sami w mojej sprawie tam(w sądzie)uczestniczyliście.Ja nikogo tam nie zaciągałem, jak również tam  sam nie byłem.


    Następnie piszecie, że to sprawa rodzinna.

    Jeżeli to sprawa rodzinna, to pytam, kolejny raz:Po co wysyłaliście do mnie oświadczenia z podpisami przedstawicieli WBPŚw. dla mnie gwarantującymi zabezpieczenie majatkowe(popatrz czytelniku na zdjęcia oświadczeń,jeżeli nie wiesz o co chodzi,).Ja o to nie prosiłem,ani nie żądałem,robiliście to sami dobrowolnie.Po co uczestniczyliście(E.Sadowy)w sądzie?Kto go tam wysłał ? Kogo reprezentował,jak nie zbór WBPŚw.w Biłgoraju?
    Wszystkie sprawy dotyczace majątku Schabów odbywały sie na sali nabożeństw,przy udziale przedstawicieli WBPŚw. Tylko mnie tam nie było.Nikt mnie o niczym nie powiadamiał,ani nigdy nie zapraszał na takie spotkania.Ja byłem potrzebny tylko do pracy przy tym majątku,ja go budowałem z ojcem,żadnego z Was tam nie było,Heńka mojego brata też wtedy tam nie było.Postąpiliście wbrew swoim oświadczeniom,okradliście społeczność i mnie.

    Kto zagrabił potajemnie majatek Schabów?jak nie cwana grupa biłgorajskich Badaczy,wspólpracująca z moim bratem Heńkiem?Przecież sala (ofiarowana społeczności)również została zagrabiona przez Adama Lipkę.Ofiarę złożono Adamowi Lipce.Wcale się nie zdziwiłem,że Bóg tej ofiary nie przyjął.Ileż było bagna i kłamstw w około tej ofiary:darowana przez ojca,później społecznie spłacona przez kłamstwo E.Sadowego przewodniczącego Zboru,aż w końcu sprofanowana  trafiła pod pożyczkę hipoteczną, którą zaciągnął Adam Lipka.Właśnie ta ofiara była pomocą w uzyskaniu kredytu i późniejszym niczym nie skomplikowanym remontom. Teraz wszyscy oczyczszają się wzajemnie i udają niewinnych.WMAWIACIE WSZYSTKIM,ŻE TO SPRAWA RODZINNA.Nie spotkałoby mnie tyle przykrości gdybym nie był naiwny,gdybym nie uwierzył wtedy w Waszą uczciwość i prawdomówność,kiedy pisaliscie do mnie listy z oświadczeniami i podpisami,a Wy gdybyście nie weszli w współpracę z moim bratem i  mnie nie oszukaliwali.Nie mogę uwierzyć w tę bezinteresowną współpracę Zboru w Biłgoraju z moim bratem Heńkiem w  oszukaniu mnie. Dalej wiele oszustw jest ukrywane,których mogę się tylko domyśleć po tym co do mnie piszecie i jak się zachowujecie.No cóż: skąd my to znamy?Gdzie padlina ,tam i sępy,i pożarli majatek.A ja myślałem,że Badacze, to są prawdomówni ludzie, tak mnie od dziecka zapewniali.
    Oglądam często programy "Państwo w państwie",i kojarzę postępowanie.Z czego ci Badacze się uczą,że postępują tak samo.Prawo siły stanowiska i cwaniactwa u nich panuje.Nie Biblia jest dla nich wzorem?

    E.Sadowy chociaż oszukał wszystkich i okłamał, pozostaje dalej na zacnym stanowisku pielgrzyma objazdowego.To mnie też dziwi i utwierdza w tym,że oszustwo i kradzież,była przyzwoleniem  społecznym WBPŚw w Polsce.
    Całkowitą winę zwala się  na mojego brata.H.SCHABA.Powiadają ,że to on zgarnął pieniądze za ofiarę ojca,za działkę po salą ,jak również ,że to on wyłącznie oszukał mnie.Bzdura.
    Pytam: Gdzie wasze korzyści za tę współpracę z Heńkiem?Musiał dobrze Heniek Schab Was wynagrodzić ,że poszliście na współpracę z nim w oszukaniu  mnie i kradzieży,że zaniechaliście wszystkich wcześniejszych oświadczeń,że oszukaliście własnych współbraci.
    Ja znam mojego brata od dziecka, Wy też go znaliście,i nie wstydzę się napisać,że ja mu nie wierzę, ani w jedno słowo,które mówi,ale całkowicie w to ,że skasował pieniądze za salę, jak mówi społeczność w Biłgoraju nie mogę uwierzyć.Zbyt dużo matactwa w tej sprawie,ze strony "prawdomównych Badaczy".
    Zbór w Biłgoraju obiecał przysłać mi list wyjaśniajacy w sprawie zagarnięcia majatku i wyjaśnienia całej sprawy.Nigdy takiego nie napisał i ja nie otrzymałem.Wysłali natomiast kłamliwe wyjaśnienie broniące siebie nawzajem do Centrali Zrzeszenia WBPŚw.
    List,który został wysłany z Biłgoraja do Centrali WBPŚw ,dotyczacy mnie i mojego brata.a jest objety tajemnicą dla mnie,dla mojego brata Heńka i dla ogółu.Prosiłem o ten list,aby mi przesłano.Odmówił i W.Szymański(przewodniczący Zrzeszenia) ,odmówił i Biłgoraj. 
    LIST TEN  JEST NIEPRAWDĄ,BO PRAWDY SIĘ NIE UKRYWA.A może dla dobra śledztwa nie można go ujawnić?Ha,ha,ha,skąd znam te powiedzenia.Następnym razem upublicznię list ,który otrzymałem od W.Szymańskiego.
    Poza tym otrzymałem wcześniej,w tej sprawie dwa listy :od H.Głąba i E.Sadowego, w których każdy z nich pisze coś innego,drwiąc ze mnie.Rozmawiałem też z O.Lipką na ten temat i powiedział mi jeszcze inną wersję tych wydarzeń.Nie wspomnę już o tym,że listy w mojej skrzynce prywatnęj stawiają mnie w osłupienie..Czyżby w sprawie pieniędzy zebranych od społeczności za działkę pod salą nie było jednej wersji?Wśród społecznosci Badaczy,głoszących prawdę ,nie ma jednej prawdy?Ile głów, tyle prawd, jak napisał do mnie W.Szymański przewodniczący Zrzeszenia WBPŚw w Polsce?A ja myślałem,że PRAWDA JEST JEDNA.U Badaczy jest jednak inaczej, każdy mówi co chce dla własnej wygody i własnej korzyści..Dochodzą prawdy sprzed 2000 lat i dalszej,a w swoim małym gronie,wśród wierzących chrześcijan,wybierajacych się do Królestwa Niebieskiego,prawdy nie mogą dojść.Czyżby prawdy w ich sercach nie było?

    Ja jeszcze będę tego dochodził.Może ,mój brat Heniek mi pomoże ,bo wiem,że i on w liście z Biłgoraja do Centrali Zrzeszenia WBPŚw. jest oczerniany ponad to co zrobił.
    WIEM,ŻE NAJWIEKSZY BŁĄD W MOIM ŻYCIU TO TAKI ,ŻE UWIERZYŁEM W SPRAWIEDLIWOŚĆ I PRAWDOMÓWNOŚĆ OSÓB WIERZĄCYCH,DOKŁADNIE WBPŚWw.w Polsce.
    Postaram się upublicznić Wasze prywatne wpisy,wtedy sami porównacie gdzie się podziała wasza drogocenna prawda .

    Może w końcu komuś zacznie zależeć na poznaniu prawdy,o co będę walczył.Ciekawe ,kto mi w tym pomoże,a kto chce żyć dalej w kłamstwie.Myślę,że dotyczy to całej społeczności.Ja chcę poznać prawdę.

    Zamieszczę Wam teraz taką znaną naukę Biblijną,często powtarzaną przez Badaczy.

    Czemu służył zakon Mojżeszowy?Wszyscy wiedzą,ze był celem wykazania grzechu.Sami Izraelici go chcieli i sami wpadli w jego sidła. 
    Teraz porównajcie ze swoimi oświadczeniami.Sami je pisaliście,sami wymusiliście na ojcu podpis darowizny.Sami dobrowolnie na własne życzenie pisaliscie oswiadczenia do mnie(aż trzy).
    I żadnego nie dotrzymaliście.Wszystkie złamaliście dla sprośnego majątku.
    Przyglądnijcie się jeszcze raz tym oświadczeniom,jacy jesteście nędzni.
    Wszystko co zostało napisane(w Biblii)dla waszej nauki zostało napisane.

    I jeszcze Psalm 15.

     Psalm Dawidowy. Panie! Kto przebywać będzie w namiocie twoim?
     Kto zamieszka na twej górze świętej? 
    Ten, kto żyje nienagannie I pełni to, co prawe, I mówi prawdę w sercu swoim.
    Nie obmawia językiem swoim, Nie czyni zła bliźniemu swemu Ani nie znieważa sąsiada swego. 
    Sam czuje się wzgardzony i niegodny, A czci tych, którzy boją się Pana. 
    Choćby złożył przysięgę na własną szkodę, nie zmieni jej 
    Pieniędzy swych nie pożycza na lichwę I nie daje się przekupić przeciw niewinnemu. Kto tak czyni, nie zachwieje się nigdy.


    Póki co kolejny raz Święto Wielkanocy obchodzone jest w starym kwasie.
    Nalezałoby sie już na tym zastanowić ,i skończyć z tą obłudą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz